czwartek, 9 maja 2013

INSTAMIX

hejoooooo

Dziś taki luźny pościk bo mam mało czasu na blogowanie a mi zalezy zeby dodac coss :) 

A więc oto mix zdjęc z instagrama :) 





Czym jest instagram ?

Jest to portal, zapewne znany wiekszosci z was, na którym mozemy udosteoniac swoje zdjecia, z zycia codziennego. Zdobywanie obserwatorów i lików daje mnostwo satysfaksji, a dzieki obserwowaniu innych mozemy sledzic zycie ulubionych blogerów, gwiazd :)
Osobiscie niby nic fajnego, ale bardzo sie wciagnelam w instagram i go bardzo lubie :)
Potem sklejajac te wszystkie zdjecia mozemy stworzyc bardzo fajny kolaz, taki instamix który swietnie moze wygladac na scianie :D
Jest nawet strona internetowa instadruk na ktorejmozemy zdobyc genialne plakaty, lub male zdjecia z instagrama.
Portal bardzo wciagajacy, miły w uzytkowaniu i genialny w swej prostocie :)
Naprawde warto zalozyc konto !;)

I jeszcze moze ktos mi pomoze... Cos dziwnego sie dzieje z moim gadzetem obserwatorów, co mozna zauwazyc z boku. Nie wiecie moze jak to naprawic ? Bylabym bardzo wdzieczna za pomoc!
Przegladnelam chyba caly internet w poszukiwaniu odpowiedzi, ale nigdzie niestety nie znalazlam zadnych pomocnych informacji ;/

dzieki za uwage, papa :)

2 komentarze:

  1. Chciałabym mieć instagram, ale na mojej komórce nie da rady go zainstalować. :(
    Fajny mix. :P

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)