piątek, 6 grudnia 2013

NOVEMBER FAVES







Witajciee ;)

Oto kolejne podsumowanie miesiaca :) pazdziernik znajdziecie tuuu


KSIĄŻKI

Słabo było tylko 1 ksiazka, obecnie juz koncze kolejna, ale nie skonczylam wiec leci na grudniowe faves.


E-E Schmitt "Oskar i Pani Róża"

Przeczytałam ja, poniewaz byla lektura szkolna ;)
Krótka(ok 80 stron - 30min czytania), ciekawa ksiazka. Opowiada o 10-letnim Oskarze, smiertelnie chorym na raka. Zostaje mu 12 dni zycia i stara sie wykorzystac ten czas w 100%. Mimo tak malej ilosci stron ma glebokie przeslanie. Zmusiła mnie do refleksji nad przemijaniem, zyciem ;d Godna polecenia, kazdy powinien ja przeczytac ;)
















MUZYKA

Juz wlasciwie zaczal sie grudzien wiec nastroj swiateczny !


Piosenka dla dzieci, taka prymitywna, a spiewanie cieszy hahahhah.


Uwielbiam teledysk i piosenke ;)


Dobry bit



"Musisz wstać i iść dalej, albo wcale nie wstawać.
Jestem z tych, którzy wstają i zaczynają biec"



KOSMETYKI



Maybelline Baby Lips

Posiadam różową i naprawde jest swietna :) Tania - 10zl, sliczne opakowanie, piekny delikatny kolor, mozna sie malowac na slepo, ideał na codzien. W dodatku pielegnuje i nawilza :)
Dostepne 3 wersje kolorystyczne i 3 bezbarwne pielegnacyjne.
Znajdziecie w Rossmanie tam gdzie pomadki ochronne :)\



My Secret Matt eye shadow

Posiadam odcien 519(na zdjeciu 1 kolumna, 2 rząd, takipiaskowy beż)
Jest mega tani - 5/6zl. Uzywam na codzien jak tylko mam czas. Moj odcien ma wlasciwie prawie identyczny kolor jak skora, ale dzieki niemu nie widac zylek na oku, i jest zmatowione, ogolem lepiej wyglada to oko ;)
Warto wyprobowac :)






KUCHNIA

  • slinka cienknie;3 slimaczki ze szpinakiem - koniecznie musze wyprobowac. Wersja dla leniwych - ciasto francuskie z Tesco + szpinak :)
  • Ostatnio na serio zdrowo jem itd wiec oto batoniki musli :)
  • a tu podobne do batonikow, ale jednak inne ciastka !
  • by pierniki bylo miekkie na 24 grudnia, juz teraz trzeba sie za nie zabrac ;)
  • A na koniec razowe placuszki na niedzielne sniadanie :)

LINKI


INSPIRACJE





I ostatnio ulubiony gif :


uff przebrnelam jakos przez ten dlogasny post,
 mam nadzieje ze wy tez :)

;>

Niebylabym soba gdybym nie zlinkowala fb i nie napisala LAJKUJCIE, by byc na biezaco :)

1 komentarz:

  1. Czytałam tę książkę i nawet się wzruszyłam w czasie czytania. :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)