piątek, 16 listopada 2012

Piatkowy zestaw z polyvore

mm

mm by trundlewater featuring long sleeve silk shirts


grrr wiem nie pisalam na tym blogu przez 2 tygodnie ale powiedzmy ze mialam maly zawias. Mam tyle pomyslow na posty ale checi do relizacji brak ;c Ale sie poprawie. Nawet nie wiecie jak mnie cieszy gdy widze ze nawet gdy nic nie pisze to mam przynajmniej 50 odwiedzin dziennie. To mnie zmotywowalo i sie postanowilam zmobilizowac i pisac tego bloga dalej. Nikt mi nie powie ze jestem pieciominutowka :) Postaram sie ale nie wiem jak to wyjdzie bo mam coraz mniej czasu na wszystko ;/ 

I tak wgl to zalozylam >> .pinterest.  << 

ok pa szykujcie sie na kolejne posty ! :D ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)