wtorek, 19 marca 2013

diy ring

Hej Hej

Dzis miałam do uzytku stary-nowy aparat i jestem zachwycona zdjeciami, do tej pory te ktore robilam były po prostu okropne jakosciowo, szumy nie do wytrzymania, a teraz achhhh.
Zdjecia wogule nie przerabiane, zrobione w trybie makro, iso 200 (lub 250) , f2.8 :> Jedynie dodane logo bloga

Ostatnio zrobilam pierscionki z kawalkow takiego druta plastycznego/druta jubilerskiego :)

zaslonilam palcem lampe błyskowa i wyszlo takie cos ;d






JAK ZROBIC?


>> I SPY DIY <3 <<

no to papa <3

6 komentarzy:

  1. świetne :) fajny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog !
    obserwuję !
    fajne dajesz pomysły i to mnie cieszy ;D

    + serdecznie zapraszam mam nadzieję że ci się spodoba i będziesz wpadać częściej ! ;)
    każdy jest mile widziany ! ♥

    kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de

    Także zapraszam na ciekawe opowiadanie , znajomej.
    Dziewczyna pisze po prostu cudownie .
    Mam nadzieję że wpadniesz i tak samo bd. się zachwycać jej blogiem jak ja .!

    could-be-the-one.blogspot.de

    Pozdrawiam <33

    ` mańka ;) X X X

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe .;)
    Obserwuję .;*

    http://sells-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że całkiem niezły ten stary-nowy aparat :D wprost nie mogę uwierzyć, że sama zrobiłaś te pierścionki *.*

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)