czwartek, 25 lipca 2013

5 MIN BREAKFAST - JAJKO ZAPIEKANE W KROMCE

lub kromka zapiekana na jajku. Jak kto woli :)
Przygotowanie zajelo mi mniej niz 5 min ! Z talerza znikło równie szybko. Jest to proste sycące śniadanie do którego sa uzyte skladniki ktory kazdy ma (a ptzynajmniej powinien miec) w lodówce ! :)

a wiec zaczynajmy :)

Składniki:
  • kromka chleba (wskazany nawet lekko czerstwy)
  • jajko
  • przyprawy (sól, pieprz, zioła)
  • dowolne dodatki (np. szynka, ser, warzywa, ja akurat miałam w lodówce jedynie szynke)


Przygotowanie:


Najpierw wykrawamy krwadrat z kromki chleba. Ja wziełam bardzo małą gdyż innej nie miałam w chlebaku (akurat mama była dopiero w trakcie zakupów). 


 Patelnię smarujemy śladową ilością masła.

 Następnie kładziemy na niej kromkę chleba, w której środek wbijamy jajko.

 Gdy jajko się nieco zetnie kładziemy szynkę.

 Kolejny krok to środek chleba który wczesniej odcieliśmy. Ja niestety wziełam o wiele za malą kromkę przez co gdy próbowałam wcisnąc ten srodek tworząc taką kanapkę wylało się troche żółtka :C Ale to nic w sumie, w smaku i tak bylo takie samo :)

 Teraz przewracamy na drugą stronę i smażymy przez kilkanascie sekund by zespolić wszystko. Wylane niefartem żółtko położyłam na wierzch.

No i najlepszy krok czyli zajadanie sie. mmm :3 Podałam z pomidorkami by urozmaicić :)


 Pyszne, szybkie i sycące ! W dodatku pomysłowe. Mniam :) 
Jak wam się podoba ten przepis ? Mi bardzo ! :)
A może już przygotowywaliście jajko z chlebem w ten sposob?
Czekam na komentarze :*

Pozdrawiam #
 

8 komentarzy:

  1. Mniam wygląda pysznie *.*
    Robiłam kiedyś, ale troszkę inne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prosto, a wygląda przepysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli już wiem, co zjem jutro na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro zrobię sobie takie śniadanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kiedyś próbowałam coś podobnego, ale miałam specjalne formy do tego np. w kształcie serduszka. Twój pomysł też jest bardzo fajny, z chęcią go wypróbuję jak znajdę trochę wolnego czasu.
    ______________________________________________________
    Jeśli interesujesz się wymianą listów/pocztówek zapraszam na nową notkę na moim blogu:
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama robiła mi to jak byłam mała i nazywała to "Pawim oczkiem", bo w kromce wycinała okrągłą dziurę za pomocą szklanki. Pychota *_*



    Zapraszam na mój nowy post ; *
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sie ciesze ze Cie zainspirowalam do pisania listow ;D moze do mnie tez napiszesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a kanapeczka wyglada przepysznie :D!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)