niedziela, 21 października 2012

Projekt Anty-Chandra -> Podsumowanie

Witajciee ♥ Oto podsumowanie projektu Anty-Chandra na blogu >>narratorki<<



PONIEDZIAŁEK :  Zrób coś czego dawno nie robiłaś

Czytając tytuł zadania od razu pomyślałam o grze na gitarze! Ostatnio grałam na niej miesiąc temu..



WTOREK - Załóż coś żółtego

Niestety w szafie nic takiego nie znalazłam. Ale okazało się ze jestem posiadaczką żółtej bransoletki z McDonalds, która była/jest dołączana do zestawu. ;D



ŚRODA - Poukładaj coś kolorystycznie

Od razu wzięłam się za swoją szafę. 
Kiedyś mialam tak poukladane ale tak jakos sie zepsulo ;p




CZWARTEK - Zrób coś dobrego dla swiata

Nie mam do tego zdjęcia. I w sumie to nawet nie wiem czy dobrze zinterpetowalam to zadanie ;p 
A wiec zrobilam dwie rzeczy: pierwsza z nich to wpłata na akcję grosza czy coś takiego w naszej szkole, a druga to uczestnictwo w takim jakby projekcie w naszej szkole, w którym adoptujemy jakąś dziewczynkę z Afryki i co miesiąc kazdy[kto uczestniczy w tej akcji] daje na jej edukację 2 zł.



PIĄTEK - PRZEBIERZ SIĘ ZA POSTAĆ Z BAJKI LUB FILMU

Tego nie zrobiłam, ponieważ w piątek wróciłam do domu dopiero o 19/20, więc po piersze nie miałam siły, po drugie chęci, a po trzecie - pomysłu. Ale na pocieszenie mam dla was dwa zdj z 3 klasy podstawowki. Jedno przedstawia moje przebranie motylka(na bal), a drugie przebranie grzybka(na przedstawienie). 

maksymalnie przerobione by uniewidocznic szczegoly ;) ;p


SOBOTA - Celebruj śniadanie

To zadanie mnie bardzo ucieszyło, ponieważ kocham robić ze śniadania wielka uczte. Kanapki zjedzone w biegu nie dla mnie;) Kiedyś co niedziele robiłam na śniadanie naleśniki, a w tą sobote zjadłam.....
... ryz z jabkłkami <3 Sycący, pyszny i wyglada cudownie ;3




NIEDZIELA - Narysuj swoje dzisiejsze emocje
  
Dziś (niedziela) jestem totalnie szczęsliwa, ponieważ w sobote 
dostalam nowy cudowny ukochany smartfon ♥ 

takie wyklejano-malowane paskuctwo ;)


I KONIEC :) BYE♥

PS. przerozne przerobki zdj to efekt mojej nudy;3 

4 komentarze:

  1. ŁAŁ! Fantastycznie zrobiłąś ten projekt. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Strasznie podoba mi się Twój pomysł z rysunkiem, który jest naprawdę megakreatywny! I przebranie ;) Nie poddałas się i to, że wkleiłaś zdjęcie z dzieciństwa w 100% rekompensuje nam brak przebieranki tego dnia. Naprawdę gratuluje :* Mam nadzieję, że przy okazji projektu dobrze się bawiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał naprawdę dobrze Ci poszło :) Jestem pod wrażeniem. Ale ja się bawiłam przy tym projekcje super, może moje zdjęcia nie są najlepsze, ale cóż nie każdy jest utalentowany XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie w jakim programie przerabiałaś zdjęci?

      Usuń
    2. PhotoScape - darmowy :) Polecam tez Gimp, ale w PhotoScape przerobka jest szybsza, bo jest mniej skomplikowany :P

      Usuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)