piątek, 5 października 2012

Piatkowy zestaw z polyvore

OMOMOM PARISSS :#

OMOMOM PARISSS :# przez trundlewater z wykorzystaniem vintage style handbags


Siema ! Wlasnie pisze z Mac Book Pro (apple). Jest tu troche inna klawiatura i inaczej wszystko dziala  niz w windowsie. Bardzo mi sie podoba i bym taki chciala ACH. No wlasnie niestety ten Mac nie nalezy do mnie ;c OCHH, a szkoda, jest taaki fajny ;3 Tylko nie wiem jak na tej klawiaturze zrobic serduszka. ;\ Aleee fajne klawisze ;3 Podswietlane ;3 ooochachhh, jest cudowny ! Taki cienki. Air'y sa jeszcze ciensze ;3 CHCE CHCE CHCE.

MM, dzis byl calkiem fajny dzien... hihihihihihihihi ! Red Bull doda ci skrzydell <3 hahahha.


ideemm, paaa.

ps. jestem u siostry. ZJBSC ;3 lolololoolololl, faza ;3 <3

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. heehhehe, jaka oryginalna ksywa : "Iss". No ciekawi mnie kto to napisal :D Teraz sie bierzemy za raspberry albo gawith apricot <3

      Usuń
  2. tak, heh to poooniedziałek ! ;3

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)