niedziela, 21 października 2012

Coś o mnie - TAG 40 przypadkowych pytań ;)

Szperając w internecie trafiłam na to -> klikkkk  
jest to tag 40 pytan. Udzial moze wziac kazdy kto ma ochote, wiec postanowiłam się trochę zabawic. Moze w ten sposob sie trochę o mnie dowiecie? ;p 


1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
w domu ;p
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
tak :D Jak bylam mala;p

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
tak ! :) 

4) Czy masz na sobie skarpetki?
tak, takie cienkie, szare ;p 

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
mialam isc, ale nie wyszlo

6) Czy jest Ci gorąco?
nie, tak w sam raz ;p 

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
chyba woda mineralna zywiec zdroj 

8) Co ostatnio jadłaś?
tortille z kurczakiem ;3

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
chyba u swojej siostry ;D

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Moja siostra, jej dziecko i dziadkowie 

11) Czy tesknisz za kimś teraz?
dawno nie widzialam takiej jednej izy. :P

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
 Master Chef + zabawa samsungiem galaxy s3 ♥

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Ymm... nie pamietam, jakas kolezanka z klasy chyba ;)

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
nic, to ma byc niespodzianka :p no moze bym chciala wiedziec czy zdam mature..

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
perfumy nie, mgielke playboy play it spicy. 

16) Byłaś w tym roku u lekarza?
U dentysty i ortodonty, a tu takiego lekarza lekarza to nie ;p

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Jeśli sie nie myle w swoim domu, chyba ze gdzies pojechala, xd

18) Czy masz opalenizne?
taka lekka, juz mi schodzi po wakacjach. 

19) Czego teraz słuchasz?
slucham jak mama ubija kotlety

20) Czy kolekcjonujesz cos?
hmm, tak, rozne papiery prezentowe, kokardki, wstazki itp.. 

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
hahahaha, nigdy :)

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
tak, byla goraca i sobie poparzylam jezyk

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
nie pamietam, to bylo wczoraj;p 

24) Lubisz ostre przyprawy?
uwielbiam. gdy wale pieprz do zupy, wszyscy patrza na mnie jak na wariatke xd

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
wczoraj wieczorem

26) Czy jesteś bogata?
sadze ze naleze do średniej warstwy spolecznej ;)

27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
ani jednej chmurki, zimno 

28) O której godzinie budzisz się rano?
zalezy na ktora mam do szkoly. Najczesciej o 6 lub 7. 

29) Jaki film ostatnio widziałaś?
I kto to mówi 3, dzis na polsacie bylo ;p

30) Jaki masz dzwonek w tel?
taki fajny :S

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
A bylam :D

32) Ile masz rodzeństwa?
2 siostry 

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Tablet ♥ 

34) Co planujesz dziś robić?
czy tego pytania juz nie bylo? ;p ok, nauka, tv, sg3, ksiazka. 

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
nie pamietam, ja bardzo rzadko placze. 

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
yy, Eska/RMF fm 

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Wrapa ♥ a najlepiej zdrowa salatke ;p 

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
brązowy 

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
zasypiałam lub byłam pod prysznicem 





No to tyle, taki post-niepost :) BAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)