wtorek, 23 kwietnia 2013

Liebster Award

no hej
Wiem ze bardzo zaniedbuje bloga, a strasznie mi jego adres nie pasuje, ale nie wiem czemu juz nie moge go zmienic do poprzedniego ;\ i to mnie jakos odpycha od pisania. 
A nowego bloga sama nie wiem.... Tyle pracy w tego wlozylam. Ale i tak w sumie gowno z tego. 

No ale, wrocmy do tematu.
Zostalam nominowana przez seniorite czike

I ci baardzoo, ale to bardzooo za to dziekuje! Zmotywowalas mnie by powrocic na łono blogosfery :) 

Kazdy chyba zna zasady liebster award. Jesli nie oto one : 

Zasady:
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej  następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania."
UWAGA: nie zadajecie pytań osobie, która wam zadała :)
i blogi, które dostaną ode mnie nominacje, prosze napisać, że przeze mnie zadane :D
 

A oto pytania: 

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 hmm. Chyba zeby moj blog kiedyś był znany lub zeby wydać książke :) 

2. Jak widzisz siebie za 10 lat :)?
Za 10 lat? hm. Wtedy chyba bede swiezo po studiach gdzies (jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem). A wiec młoda, spontaniczna dziennikarka, zamieszkała w blokach w pobliżu galerii krakowskiej. Może sie uda :)
 
3. Uczysz się/studiujesz/pracujesz? Co, gdzie?
Ucze, gimbaza. 
 
4. Jaki jezyk chciałabyś/chciałbyś opanować biegle? :)
Angielski perfect, niemiecki. I jeszcze jakiegoś troche, zawsze sie moze przydac, np.hiszpańskiego.
 
5. Miłość vs przyjaźń?
to chyba oczywiste że przyjaźń
 
6. Ulubione sklepy :)
 h&m, pull&bear, bershka, tally weijl, new yorker, stradivarius, sinsay sie ciekawie zapowiada
 
7. Ulubiony zapach perfum
nie mam. Narazie uzywam playboy play it spicy.
 
8. Koturny, płaskie buty, adidasy czy obcasy?
 płaskie&adidasy. Bardzo mi sie podobaja obcasy i koturny, ale nie mialabym gdzie w nich chodzic no i wygodniej na plaskim :) 

9. Jaki masz telefon?
samsung galaxy s3
 
10. Blond, brąz, czarny czy rudy? Jaki się najbardziej podoba? :)
 kazdemu ladniej w innym :) Zawsze mi sie kruczoczarne strasznie podobały, ale w sumie teraz chyba postawiłabym na brąz/blond.

11. Jakiej muzyki słuchasz? :)
rap, czaaaasaaaamiiiiii dupstep, duzo tez innychpiosenek jak sie trafi jakas wpadajaca w ucho, roznie to bywa :D No i oczywiscie jak mama ubija kotlety hehe zabawna ja >.<




I tyle, jestem nudna jak flaki z olejem, cos z tym blogiem musze zrobic, bo musze pisac, to moje zyyciee :) 

bybye
 
 






3 komentarze:

  1. Świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie
    http://wampiryrzadza.blogspot.com/
    Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi:) Zaciekawiły mnie słowa " młoda spontaniczna dziennikarka" na pewno jest to ciekawa robota:D Ciekawe jak to woli, życzę powodzenia:) Zapraszam też do siebie:

    wszystkooniczym09.blogspot.com

    Może ci się spodoba, tak czy inaczej obserwuję i myślę że będę wpadać tu częściej już zdążyłam złapać kilka inspiracji ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)