czwartek, 4 kwietnia 2013

Pretty Little Liars

Witajcie

Aktualnie mam dosc wszystkiego, wszystko mnie denerwuje i chcialabym tak zniknac, sie zczilałtować 
(hmmm)

 Ostatnio miałam okazje przeczytać 1 czesc serii Pretty Little Liars (to nie tylko serial! :) ) "Kłamczuchy". Już jestem w połowie drugiej i zamierzam przeczytac cala serie. Serialu szczerze powiedziawszy nigdy nie ogladalam. Nie mam czasu na to, w ferie i swieta nadrabiam filmy i takie :] 

A wiec ! Ksiazka jest bardzo ciekawa, szybko się ją czyta. Jest bardzo intrygująca i wprost nie moge sie doczekac az to wszystko sie wyjasni ! Kim jest tajemniczy A. ? Zżera mnie ciekawosc i wlasnie to jest w tej ksiazce najlepsze :) Opowiada ona o 5 przyjaciółkach, ktore łączy pewien sekret(sprawa jenny): Alison, Arii, Spencer i Emily. Każda z nich skrywa swoja wlasna słodką tajemnice. Pewnego dnia Ali ginie, a slad za nia sie urywa. Wraz z nia zagrzebane są (jak mają nadzieje dziewczyny) ich tajemnice które z nimi dzieliła. Jednak ktoś chyba zna ich sekrety i ich obserwuje... Wciaz dostaja dziwne sms-y...
Jak to sie wszystko skonczy? Sama jeszcze nie wiem ;d Ale mam nadzieje ze szybko sie dowiem !

4 komentarze:

  1. Miałam ją przeczytać, ale wybrałam coś innego. Może teraz zacznę tę książkę czytać. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam pierwszą cześć, i utknęłam w połowie drugiej. Niestety czytałam na laptopie, a to dla mnie mało wygodne. Ale chyba wrócę do nich :)
    Serial oglądam, też jest świetny. Nie mogę się doczekać nowego sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czytałam, genialna książka :)
    http://highfivelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w połowie VII częsci i szczerze uwielbiam tę serię!Ksiązka podoba mi się bardziej od serialu,ale to już jest rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)