wtorek, 18 września 2012

Biorę udział w konkursie !

Siemka:) Postanowiłam wziąść udział w tym konkursie :

http://ania-lookstyle.blogspot.com/2012/09/uwaga-konkurs_18.html

Aby wziąć udział w moim konkursie trzeba spełnić następujące wymagania:
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.

2. Dodać baner konkursowy na pasku bocznym lub notkę pod postem swojego bloga.

3. Podać swój adres e-mail.

4. Odpowiedzieć na jedno proste pytanie: 

"Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego akurat ten?".


Nagrody są calkiem fajne ! ;) 


1. Lakier do włosów Loreto Salon 400ml.
2. Szampon do włosów Timotei Intensywna Odbudowa 400 ml.
3. Scrub do ciała Wanilia od Avon 200ml.
4. Bobini pasta do zębów dla dzieci po wyżej 1 roku życia 75ml.
5.Krem Bambino ochronny 150ml.
6. Bransoletka 3-warstwy z muszelkami.
7.Krem Sudocrem hipoalergiczny 60 g.
8. Dwustronna kredka do oczu od Avon czarno-granatowa.


Najbardziej mi sie podoba szampon (od dawna chcialam sprowac jakiegos z timotei), scrub od avon, krem, kredka do oczu. Ogólnie wszystko sie przyda, oprocz moze pasty, bo takich dla dzieci nie bardzo lubie, ale na szczescie mam rodzinie małego szkraba to mu by się przydało :D hahh;3


Nigdy nie wygrałam w zadnym tego typu konkursie. Zobaczymy czy będę miała szczęście :D 
I wogule w sumie nie wiadomo czy się odbędzie, bo jak patzryłam to są dopiero 4 komentarze a by sie odbył musi być 40. Także zachęcam was do udziału ;-) 


Część elementów posta(np zdjęcie, zasady konkursu) pochodzi z http://ania-lookstyle.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)