środa, 5 września 2012

First in my life ART JOURNAL.

Hello ! Jak wiecie zaczął się rok szkolny i posty już nie będą tak codziennie jak we wakacje. A przypomnę wam ze blog załozono na początku sierpnia ;3 Ale postaram sie przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Bardzo mozliwy jest tez brak weny .

No, koniec biadolenia.

No to tak, na kawowym papierze zrobiłam art journal ! W sumie to jestem nawet z siebie zadowolona :D Moze załoze zeszyt art journalowy? ;) hhahaha, chociaż jak zaczynam oglądać art journale na innych blogach to dostaję kompleksów. ;-)



galaxy s 3 hahhaha<3






Jak tak patrze teraz na to , to mi sie coraz mniej podoba ;/


I chciałam wam jeszcze polecić program "Mistrzyni Makijażu" na TLC. Oglądałam go dziś o 16;30, jak nie mialam co robić. I naprawdę ciekawy, można się dowiedziec ciekawych rzeczy.
Program polega na tym, że w kazdym odcinku przychodza 2 babki i taka inna ich uczy sztuki makijazu itp. W miedzy czasie pokazuje jakąś maseczkę domową, a wszystkie przepisy na maseczki są na str internetowej. Podoba mi się ten program :D <3

(Edit) Własnie zajrzalam na tlcpolska.pl i "mistrzyni makijażu" jest codziennie o 16;30. ale fajnie , bd miala co robic po szkole ;3

PA♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)