wtorek, 18 września 2012

lakier essence miami roller - recenzja

Hejka, ostatnio właśnie kupiłam ten lakier i postanowiłam o nim napisać ;-)









No to tak:

plusy

+ duże opakowanie 10ml tylko 5,99. (rossman)
+ wygodny duży pędzelek. Ostrzegam, ludzie o małych paznokciach raczej nie beda zadowolone z tak duzego pedzla.
+ dość szybko schnie
+ nie trzeba malować nabłyszczaczem, bo ma ladny połysk.
+/- czy trwały to nie wiem, bo dziś się malowałam. I sie raczej nie dowiem, bo jutro matematyka z M.J. wiec lepiej zmyć. :3

 minusy

- trzeba namalować dwie warstwy. Chociaz czy ja wiem czy to taki znowu minus? ;-P
wiecej sie nie dopatrzyłam (jeszcze).



Probowałyscie tego lakieru? Jakie odczucia? Ogólnie lakiery firmy essence są chwalone.


Moja pierwsza ocena: ;O


kartkówka z majcy. Bo minus. Innemu by dała -5. -,- a zreszta co ja sie tu bede wyżalać... ;-)

A jaka byla wasza pierwsza ocena? ;P ;3 hah





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)