poniedziałek, 25 lutego 2013

Lekka przeróbka portfela :)




Haj Joł :)




Jak zauwazyliscie (lub nie) dodałam z boku gadzet z stronami spolecznosciowymi na ktorych mnie znajdziecie :)








Teraz przejdzmy juz do portfela :d. Przerobilam dzis lekko stary portfel.



 Potrzebujemy:
  • klej magic, przezroczysty po wyschnieciu
  • łancuch
  • portfel


przymierzamy długosc łancucha


nakładamy klej

przyklejamy łancuch i czekamy az klej wyschnie
przyklejam jeszcze po srodku by łancuch utworzyl taki jakby trojkat

 I co sądzicie ? :)


w czasie pracy haha :)



 bajbaj <3





Instagram

5 komentarzy:

  1. I appreciate, lead to I discovered exactly what I used to be having a look for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man.
    Have a great day. Bye

    my web-site option trading

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, teraz wygląda genialnie! Świetne są takie rzeczy DIY :)

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)