piątek, 22 lutego 2013

Piatkowy zestaw z polyvore

pink

pink by trundlewater featuring michael michael kors handbags

hehs jak widzicie w tym tygodniu dodalam AZ 2 POSTY XD tak wiem, jestem super haha. 
Jak zwykle przy poscie "piatkowy zestaw z polyvore.." napisze wam troszke o tym co sie mega nudnego i bardzo nie interusujacego dzialo w tym tygoniu oraz obiecam wam ze sie wezme za bloga :D

No to tak, mama zobaczyla ze mam 3 kolczyki w uchu i sie nie wsciekla xd
Nie moge sie doczekaac wakacjiii<3 
Dzis imieniny mojej siostry i jej kupilam zajebisty prezent :3
Wczoraj przerobilam 3/4 rybaczki na krotkie spodenki i sa po prostu ZAJEBISTE, ale niestety nie zrobilam zdjeca "przed" ;C ehh, ja zawsze mysle. ! XD aale moze skasd wygrzebie jakies zdjecie gdy jestem w tym spodniach. MEJBI. :) 

No I Tak, Oczywiscie biore sie za bloga, ale juz serio :d przynajmniej sie postaram. 

BUŚ hehehs, 
robie sie plastikowy slodki pokemon piszacy BUŚ na koniec posta.

BUŚ kochani :* 

(pokemooon)

4 komentarze:

  1. Zestaw świetny, brałabym wszystko haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, bluzka najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie daj znać jeśli zdecydujesz się na zamieszczenie posta :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)