niedziela, 10 lutego 2013

Nominacja Liebster Award !

zostalam nominowana przez Kasię Pashkievic <3 bardzo dziekuje.

Na poczatku przepraszam ze nic nie pisze, ale no coz, tyle sie dzieje w prywatnym zyciu:)
Ta nominacja ogromnie mi poprawila humor, bo bylam wkurwiona i mialam doła ;/ szkoda gadac :--)

O co chodzi w nominacji?
Ktos rozpoczyna łancuszek, zadaje 11 pytan i nominuje 11 osob, ktore powinny odpowiedziec na te pytania. Osoby nominowane po odpowiedzeniu na pytania, rowniez wymyslaja 11 pytan i nominuja 11 osob. itd itd :) Dzieki temu mozna rozpowszechnic swoje blogi :)



1. Skąd nazwa Twojego bloga? 
sama nie wiem. chcialam wymyslic cos oryginalnego, co w sumie nikt nie wie co to znaczy i tak jakos wyszlo trundlewater czyli tocz wode :) Nie wiadomo o co chodzi i wlasnie o to mi chodzilo :)
2. Gdzie znajdujesz inspiracje do tworzenia?
w internecie glownie. rowniez w telewizji, w szkole, na ulicy. czesto jak widze cos od razu mysle jakby to przerobic, co mozna z tego ciekawego zrobic lub jak takie cos zrobic ze zwyklych rzeczy ktore mam w domu :)
3. Kto wykonuje zdjęcia umieszczane na Twoim blogu?
JA ;d
4. Dlaczego zdecydowałaś/eś się prowadzić bloga?
lubie patrzec jak moje wlasne dzielo ma coraz wiecej widzow i komentarzy. Bardzo mnie cieszy gdy widze ze ktos lubi czytac mojego bloga. Poza tym kochac pisac, w przyszlosci chcialabym chyba zostac dziennikarka.
5. Ulubiony dzień tygodnia.
sobota/piatek :)
6. Szczególna data. Dlaczego?
 nie mam zadnej szczegolnej daty :) moze 11.08 - moje urodziny? 
lub 31.07.2012 - zalozenie bloga ;d
7. 3 ulubione rzeczy, z którymi nie rozstajesz się na co dzień.
zawsze mam przy sobie telefon, chusteczki, klucze do domu :) nie rozstaje sie z pomadka do ust i telefonem, chociaz zdarza mi sie zapomniec.
8. Ulubiony gadżet.
heh, a o jaki gadzet ci chodzi? jesli elektroniczny oczywiscie telefon <3  
9. Dokończ zdanie. Nie potrafię żyć bez...
powiedzmy sobie szczerze. Bez przyjaciol, internetu i pieniedzy. taka prawda. :-)
10. Styl, który wyjątkowo wzbudza w Tobie negatywne emocje.
 styl takiej pani z naszej klasy jadwigi :-) dlugie spodnice, swetry pod szyje, tak megaa grzecznie :O)
11. Twój autorytet.
nie mam autorytetu. Podoba mi sie postac effy ze skinsow <3 
ale bym taka nie byla nigdy puszczalska ... ;P 
 



okej to teraz moje pytania :

1. Ulubiony serial/program ? 
2. Twoje marzenie? 
3. Kosmetyki bez ktorych nie mozesz sie obyc? 
4. Od kiedy prowadzisz bloga? 
5. Co robisz by bloga odwiedzalo wiecej osob? 
6. Co robisz gdy jestes zdenerwowana? 
7. Skąd bierzesz inspiracje ? 
8. Prowadzisz jakies strony/blogi/fanpage oprocz tego? 
9. Twoje ulubione danie? 
10. Strony ktore pierwsze odwiedzasz po wejsciu na komputer?
11. Podaj jakis dobry kawalek :) 

Nominuje: 

JESLI JESTES WLASCICIELEM JEDEGO Z WYMIENIONYCH BLOGOW DAJ LINKA W KOMENTARZU POD TYM POSTEM  DO POSTA W KTORYM ODPOWIESZ NA MOJE PYTANIA :) <3

Dziekuje za czytanie bloga, postaram sie troche wziasc za niego, jak zwykle jesli macie pomysly na posta piszcie w komentarzu no i zapraszam na : 


moze was cos tam zainspiruje :) 

xoxo pa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)