sobota, 31 sierpnia 2013

MÓJ SPOSÓB NA LOCZKI BEZ CIEPLA

Witam ! :)

Dzis porusze temat moich włosow i opowiem w jaki sposób tworze na nich burzę loków. 

Mój sposób jest banalnie prosty. Moje włosy które są podatne na kręcenie nawet nie potrzebuja żadnego stylizatora by wytworzyć taką czuprynke :)

No ale do rzeczy. 

Bez odpowiedniej stylizacji moje włosy są falowane, jeśli troche pomajstruje są niemalże proste lub kręcone :)
Ostatnio zdecydowanie bardziej podobają mi się te drugie.

A więc nie zameczjac was dłuzej oto moje loczki :


Uzyskuje je w bardzo prosty sposób mianowicie robie sobie na lekko wilgotnych juz niemalze suchy włosach warkocza francuskiego (dobieranego) i w nim spie. Rano witają mnie te loczki. 

Najlepsze jest w nich to ze czaruje je bez ZADNEGO stylizatora.

Wtedy ich pielegnacja wygladala tak:
umycie skalpu babydreamem
umycie wlosow na dlugosci szamponem johny friedy
odzywka garnier ultra doux
odzywka b/s joanna z lnem i rumiankiem

Tu macie jak zrobic francuza :* Ja robilam sama i wyszedl super, mówiac skromnie, tylko troszke rece bola :)



To byla pierwsza proba krecenia francuzem :) Mysle ze za kazdym razem wyjdzie nieco lepszy skret bo wlosy sie przyzwyczaja :)

A wy jakie macie sposoby na loczki? Smialo piszcie w komentarzu ! A moze jednak wolicie proste?


PS. Jesli chcecie porownanie jak moje wlosy wygladaja np po uzyciu jedwabiu to KLIK


5 komentarzy:

  1. Moje włosy w ogólnie nie są podatne na kręcenie. :( I nawet nałożenie tony lakieru nic nie pomoże.
    A Twoje są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda, ale moja lokówka jest niezastąpiona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie masz te loczki *.* hehe ja mam prawie takie jak nic nie zrobie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, co bym dała za takie falujące się włosy!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)