sobota, 4 sierpnia 2012

Łabędź origami z modułów chińskich

Ostatnio zrobiłam łabędzia origami, na pewno wiele razy się z takim spotkaliście :)

Oto tutorial jak zrobić jeden moduł : 



Małe karteczki możemy uzyskać składając wielokrotnie kartkę A4.  Ja składałam aż do uzyskania 16 małych karteczek.
Przy moich skladaniach trzeba zużyć:
Korpus: 3,5 kartki
Skrzydło (jedno) : 2 kartki
szyja i głowa: 1 kartka
ogon : gdzieś tak pół kartki

Czyli ok. 9 kartkek, a nawet chyba wiecej zuzylam przy korpusie, niepamiętam. Oczywiście zalęzy to też jak dużego łabędzia zrobimy.

Zdjęcia mojego łabędzia:




Nie jest perfekcyjny ale okej :)

Moje zabawy w gimpie:


Hahha, pozdrawiam cieplutko! BYE♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)