poniedziałek, 20 sierpnia 2012

nowy nabytek: nausznice ♥

Witajcie, po tej przerwie, byłam na kilka dni u siostry i dlatego ta przerwa C:

Wróćmy do tematu. NAUSZNICE.

Są przeróżne rodzaje od dawna o nich myślałam, i ostatnio wlasnie pojechalam z siostrą do KrK. (nawiasem mówiąc nie przewidziałam tej wycieczki i przywiozlam z galerii tylko te kolczyki . )  .... i znalazłam je w H&M, to sb pomyslałam a co tam kupie :D XD

Dosyć gadania :D

Mój zakup:










I są bardzo wygodne, choć myslalam ze bedzie odwrotnie :p

Inne propozycje: <niekóre są duzo ładniejsze i fajniejsze ;3, ale po takie to ja juz zapraszam na allegro>






Podobają wam się? Mi bardzo . Jest to oryginalne♥

tyle. Followujcie ;3  Obserwujcie <#  PA:*

1 komentarz:

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)