sobota, 4 sierpnia 2012

Jedna z moich pasji - PISANIE.




WItam, was! Wiem, że wczoraj nie pisałam, ale byłam zajęta ;c Przepraszam!
Postaram sie posty przynajmniej 3 razy w tygodniu. C:

Dziś o jednej z moich pasji, a raczej hobby - pisanie. Książek , wierszy, opowiadań.
Kiedyś pisałam bardzo dużo haiku, to bardzo proste i fajne :)

HAIKU - czyli krótki 1-5 wersowy "wierszyk", jakaś 'złota' myśl, skojarzenie, nierymowany. Możesz pisać o czymkolwiek. Mozesz pisac, jak chcesz i co chcesz:)





Moje Haiku:

Ona jest jak światło
On jest jak mrok
Złączyła ich miłość
Rozdzielił los

~~~

 Rude włosy
Blada twarz
twarz mordercy
czystego zła

~~~

Dziecko
Krzyczy wciąż
nogami przebiera
za włosy ciągnie
i się wydziera

~~~

W zimie
śnieżek pruszy
w lecie
słońce parzy

~~~

Kropla rosy
na liściu
śpiewa pożegnalną
pięśń





HAHHA, wiem, trochę to głupie niektóre, i właściwie prawdziwe japońskie haiku jest trochę  inne, ale jak patrzę potem na te moje bazgroły to mam się z czego śmiać i mi przychodzi dobry humor :)


Jednak bardziej wciąga mnie pisanie Książek. Często nie mam weny i nie mam ochoty pisać, ale jak się do tego zabiorę, to nie mogę przestac :P

NO cóż, ale nie umieszczę tu mojej książki bo uważam że jest głupia. ;c
Może kiedyś się pochwalę nieudolna próbą pisarstwa, ale jeszcze nie dzis.


Okej, Żegnam cieplutko <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)