wtorek, 21 sierpnia 2012

Baner

Witajcie, pewnie stali czytelnicy (o ile tacy są) zauważyli nowy Banner. jes on inny niż na innych blogach, ponieważ ma kilka slajdów. :)  Co chwile przeskakuje. Nie jestem do konca przekonana czy to powinien byc baner bloga, czy raczej reklama. ALE mi sie podoba bo jest oryginalne :D

    


Wcześniejsza koncepcja była taka ale okazało się ze wybrałam za małe wymiary!

Zrobiłam to ( co już pewnie zauważyliście) z pomocą strony BannerSnack.com Strona naprawdę godna polecenia, zalogować się można przez facebooka.

TA strona jest swietna, ma dwa minusy:
- mała ilość kolorów do dyspozycji (chyba ze premium)
- szpecący napis na dole. "created with...." Nie lubie czegos takiego :|

A tak to rewelka :)
- na banerze mozemy umieścic film
- mogą  byc przewijane slajdy
- mozemy dodac wlasne obrazki, ale mamy jeszcze tysiace udostepnionych z flickr  i stock image.
- mamy do dyspozycji takze clipart'y. chmurki, dymki, strzałeczki, ikonki ITD.
- fajne czcionki, tła,
- naprawde mnostwo mozliwosci !!




i moja zabawa na  mybannermaker.com, wklejajcie na swoje strony jesli chcecie :)   (taa, wiem i tak tego nie wkleicie :C )

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!



Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!


takie tam na szybko w czasie nudy :) Na mybannermaker spawa jest prosta i szybka, ale mozliwosci ograniczone.



Ale jest jeszcze jedna, ciekawa opcja.

POLYVORE  . Konto również można połączyć z facebookiem, a także twitterem.W teorii jest to strona do  tworzenia ciekawych stylizacji, bardzo ją lubię i w wolnym czasie porywam wodze fantazji i eksperymentuję C:. Jednak pomyślałam, ze jest tam mnóstwo innych gadżetów. Mozna wklejać ciuchy, bizuterie i kosmetyki, ale takze są rozne tła, gify, obrazki, napisy, nagłówki, krajobrazy i inne rzeczy.

Z powodzeniem stworzymy tam  baner, który mozemy zapisać łatwo i szybko, jak obrazek.

Nasze konto(prawy górny róg) -> zestawy -> (wybieramy odpowiedni) prawy przycisk myszy -> zapisz obrazek jako.

I juz!

Kilka moich zestawów: <nie banery>   
>> RESZTA MOICH ZESTAWÓW KLIK <<

wg mnie ten się najlepiej prezentuje graficznie

 Plusy polyvore :
+ do dyspozycji wszystkie kolory, nie tylko 128 jak na bannersnack
+banera nie oszpeca nazwa strony na dole, tak jak w innych przypadkach
+ jest całkiem efektowne, jeśli odpowiednio wszystko złączymy.

Minusy:
- Rozmiar może być problemem, tak duzego baneru jak moj chyba nie da sie zrobic, nie jestem pewna.
- Zadnych fajnych efektów specjalnych. Migające, błyszczące rzeczy bardziej przyciągają.


 Jesli zadna z tych ofert was nie przekonuje pozostaje jedynie zrobić to w paincie, photoshopie, gimpie lub w specjalnie przeznaczonym do tego programie takim jak np. Banner Maker Pro  Niestety tylko trial. :C, ale przeciez baner sie robi raz a dobrze.


Więc żegnam, mam nadzieje, że podoba wam się mój blog.

PS: Proszę, napisz w komentarzu co sądzisz o moim nowym banerze, bardzo mi zależy na opinii czytelników!

PA! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)