poniedziałek, 13 sierpnia 2012

TAKIE TAM MOJE ZYCIE.

Witajcie, Nudzi mi się wiec pisze wam posta ♥ hehehuehuehue

Oto kilka zdjec z mojego zycia :)

ksiazki z biblioteki :)

moj kuferek  i skarby, kttorych uzywam oszczednie, mimo iz plastic ist fajntastic C: ♥ huehue.

ze starego bloga ;c  owieczka mmm ♥

kolejne ze starego bloga, teraz modelina mnie juz nie jara

bransoletki diy. :D

DOmiś. Syn siostry :)

GLASSES♥

beautiful, because mine.

Patryk, brat Domisia ♥

moj ogródek :P

BUTY. ♥ hahahha C;
no to tyle na dzis :P papa:) ide spac. DObranoc.

godz. 01.01 :D urodziny godziny :D XD hahah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)