niedziela, 5 sierpnia 2012

Creepersy: hit czy kit?

Powoli robi się o nich głośno więc postanowiłam coś o nich napisać :)

Mi osobiście nawet się podobają, ale szału nie ma. Ogólnie nie lubie zbyt wysokich butów, lepiej się czuje na płaskich, ewentualnie lekka koturna . LEKKA. Chociaz obcasy ładnie wyglądają, to dla mnie są po prostu niewygodne, bardzo mi sie podobaja, ale nie lubie w nich chodzic :D moze kiedys zmienie zdanie ;p

Ale wrocmy do creepersów ! :)

kupiłabym : <chyba>

proste i ładne i podoba mi sie ten kolor :)


inne przykłady :

te wg mnie ble :D
przy okazji fajna stylówa ;p



Jak dla mnie szału nie ma, są w porzo, zależy jakie. A co wy sądzicie o creepersach? Śmiało piszcie w komentarzu, sprawicie mi wielką przyjemność:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)