niedziela, 12 sierpnia 2012

KONIEC WYPRZEDAŻY

Sezon wyprzedaży powoli się kończy, więc pasowalo by iść i upolować jakiegoś zwierza C:  hahah;)


Macie ulubione sklepy? Ja ostatnio lubię bershke, h&m, stradivarius i new yorker, ale niestety w new yorker nie ma sklepu online ;c

No cóż, ten czas, czyli polowa sierpnia, to najlepszy na kupno krótkich spodenek. Bo właśnie teraz , nie musimy wypocić na nie gdzieś 60-100, a nawet wiecej, lecz ceny spadają nawet do 30,40,50 !

Ogólnie wszystko spada. Kiedys bluzki z uwielbianymi przeze mnie koronkami były o niebo droższe.

A buty? butyy... Baleriny za 30-40zł. Góra 50, no.

Dobra, konie peplania, czas kupowania :D:D ♥

A, no i moge potwierdzic prawdziwość spadku cen, gdyż niektóre rzeczy widziałam duzo wczesniej, i faktycznie miały taka cenę, jaką tu podają jako pierwotną :D


BERSHKA


99,90PLN 34,90PLN  


159,00PLN 29,90PLN


99,90PLN 29,90PLN

teraz biżu z bershki ktore mnie powalilo, chociaz nie jest na przecenie :D


24,90PLN


34,90PLN


 
29,90PLN

34,90PLN








TERAZ STRADIVARIUS

79,90 PLN
Teraz 29,99 PLN

59,90 PLN
Teraz 19,99 PLN

99,90 PLN
Teraz 29,99 PLN

34,90 PLN
Teraz 29,99 PLN





Obczaiłam tylko 2 sklepy , bo mnie troche juz głowa boli, i tak wszystkiego nie pokazałam, resztę zobaczcie sami :) Powodzenia w szukaniu łupów. BYE♥




4 komentarze:

  1. Tera zto już zostały albo rozmiary strasznie duże albo strasznie małe ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ... mam dodatki, kariere, zwierzaki i wymarzone podróże, ale ściągam dodatki z netu. z thesimsresource.com np

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, dla ciebie to tylko stukniecie kilka razy palcem w klawiature a dla mnie ogromna motywacja :)
Nie musisz linkowac bloga, zawsze wchodze na blogi komentujacych i zostawiam po sobie komentarz :)
Jesli ci sie podoba zaobserwuj :)